Aiways een ​​actief lifestyle-merk in Europa

Aiways een ​​actief lifestyle-merk in Europa

Aiways een ​​actief lifestyle-merk in Europa 1200 800 AIWAYS

Aiways ondersteunde met trots de WMF-wereldpremière op 12 april in München, waarbij Hollywood-sterren comfortabel en stijlvol van en naar de zwarte loper werden vervoerd in de Aiways U5 SUV. Eregasten bij de lancering van de nieuwe volautomatische koffiemachine “WMF Perfection”, waren onder meer actrice Diane Kruger, als de getuigenis van de campagne en de ster van de avond en nog veel meer, zoals supermodellen Nadja Auermann, Tatjana Patitz en Toni Garrn , om er een paar te noemen.

WMF en Aiways zijn een geweldige match, die elkaar mooi aanvullen: WMF als een Duits erfgoedmerk, met design en vakmanschap als kernonderdelen van het DNA en Aiways met zijn positionering als een eco-bewust lifestyle-merk. Duurzaamheid is natuurlijk ook een belangrijk thema bij de première van het WMF, en Aiways deelt deze milieubewuste passie met zijn visie om toegankelijke en duurzame mobiliteit op de massamarkt te brengen via zijn Aiways U5 SUV en toekomstig model, de Aiways U6-SUV Coupé .

De statige sterren konden comfortabel ontspannen achterin de Aiways U5 SUV, die ongeëvenaarde been- en hoofdruimte biedt in het SUV-segment voor elektrische voertuigen (EV). Terwijl ze genoten van de luxueuze omgeving van de Aiways U5 SUV, konden de VIP’s genieten van het uitzicht op de sterrenhemel van München door het panoramische zonnedak, hun mobiel opladen vanaf de achterbank of hun aankomsttijd bekijken op het hangende touchscreen. En na het evenement werden de vermoeide beroemdheden in rustgevende stijl naar huis vervoerd in de behendige maar comfortabele rit die alleen een EV kan bieden.