Een open en flexibele cultuur is cruciaal voor verandering in de mobiliteitssector

Een open en flexibele cultuur is cruciaal voor verandering in de mobiliteitssector

Een open en flexibele cultuur is cruciaal voor verandering in de mobiliteitssector 1200 800 AIWAYS

Het aantrekken van een nieuwe generatie innovators en bedrijfsleiders in een zeer competitieve, snelgroeiende auto-industrie vereist een open, creatieve en flexibele bedrijfscultuur, volgens de in Shanghai gevestigde leverancier van persoonlijke mobiliteit Aiways.

Aiways blijft zijn senior team uitbreiden en zijn dynamische bedrijfsethos was cruciaal voor het aantrekken van de nieuwe Chief Technology Officer, Zhang Jie, 41, eerder dit jaar.

“Als startup is Aiways erg ambitieus, maar staat ook van nature open voor verandering en nieuwe ideeën”, zegt Zhang. “Dit is zeer aantrekkelijk voor potentiële werknemers, met name vooruitstrevende individuen die een vooruitstrevende bedrijfsomgeving nodig hebben om echt te floreren. Dit zijn de personen die ons bedrijf wendbaar houden; ze kijken altijd vooruit naar wat komen gaat en zorgen er tegelijkertijd voor dat we producten ontwikkelen die voldoen aan de behoeften van de klanten van vandaag. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat we de ultieme gebruikerservaring bieden, we zijn op zoek naar extra technologiepartners om onze modellen te verbeteren, zodat de beste technologie toegankelijk is voor onze klanten en tegen een concurrerende prijs.”

Geavanceerde technologie en progressieve connectiviteitsfuncties vormen de kern van de ontwikkeling van Aiways, en het merk werkt vaak samen met partners om ervoor te zorgen dat hun productaanbod op de markt staat door klanten de nieuwste intuïtieve technologie aan te bieden tegen een betaalbare prijs.

Zhang werkt al meer dan 15 jaar in de automobielsector en is de derde generatie van zijn familie die in de sector werkt. “Ik begon op het gebied van connectiviteit en werkte aan onderzoek en ontwikkeling voor smartphones. Terwijl mijn passie voor auto’s me in de automobielsector bracht, gaf mijn achtergrond in consumentenelektronica me een scherp instinct om de klantervaring te verbeteren.”

Aiways, opgericht in 2017, wil uitbreiden om nog veel meer technologie-experts aan te trekken in de auto-industrie naarmate de EV-markt groeit. Aiways’ debuut U5 SUV, gelanceerd in 2019, arriveerde in Europa na een rit van 15.000 kilometer met een prototype van China naar Duitsland en heeft momenteel orderboeken geopend in 15 Europese markten.

In de herfst van 2022 zal Aiways zijn technologie ontwikkelen met de introductie van zijn tweede elektrische voertuig, de U6 SUV-Coupé, die momenteel deelneemt aan een Europese roadshow waar zijn nieuwste technologie in negen markten wordt getoond. Dit tweede model projecteert het doel van Aiways om het bezit van een elektrische auto toegankelijker en gemakkelijker te maken.